Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Uw bestelling wordt meestal de volgende werkdag (altijd binnen 1-3 werkdagen) verstuurd.
Door de drukte bij de postbedrijven zijn pakketjes soms wat langer onderweg.

Zijn alle artikelen op voorraad?
We leveren alle artikelen uit onze eigen voorraad. Soms is een artikel niet meer (voldoende) op voorraad.
In dit geval nemen we zo snel mogelijk contact met u op om samen te kijken naar een oplossing.

Ik heb de bestelling afgerond en ontdek dat ik nog iets wil bestellen. Hoe voorkom ik dat ik 2 keer verzendkosten moet betalen?
Als uw bestelling nog niet verstuurd is kunnen we er nog iets aan toevoegen.  Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@seegers-fournituren.nl.
U ontvangt van ons een code waarmee u een extra bestelling kunt plaatsen zonder dubbele verzendkosten te betalen.

Producten “per meter”: als ik 3 meter bestel, krijg ik die dan aan één stuk geleverd?
Ja, als u meerdere meters bestelt krijgt u deze altijd aan een stuk geleverd. Mochten we bepaalde meterwaren niet aan een stuk kunnen leveren
(bijvoorbeeld omdat er maximaal 25 meter op een rol zit) zullen we u hierover informeren.

Waarom geen gratis verzending & retourneren?
Het versturen van pakketjes kost geld. Door verzendkosten te rekenen kunnen we onze prijzen eerlijk en laag houden. Veel webshops rekenen de verzendkosten door in de productprijs.
Dat betekent dat als u veel bestelt, u eigenlijk veel duurder uit bent. Zo willen wij niet met onze klanten omgaan.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt automatisch een bevestiging van uw bestelling. Daarnaast ontvangt u een bericht als we uw bestelling verzonden hebben.
Soms komen deze bevestigingen in uw ongewenste postvak terecht. Vindt u ook daar geen bevestiging? Stuur ons dan even een mailtje.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er klopt iets niet. Wat moet ik doen?
We doen ons uiterste best alle bestellingen met zorg te verwerken. Toch kan het soms gebeuren dat we een foutje maken, onze excuses hiervoor.
Als u ons een mail stuurt met wat er niet klopt aan uw bestelling lossen we het natuurlijk op!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, we hebben geen afhaaladres. Een online geplaatste bestelling kan ook niet op de markt afgehaald worden. We hebben zoveel fournituren bij ons, dat er geen plek overblijft voor pakketjes.
U bent natuurlijk wel van harte welkom om bij ons op de markt te komen winkelen.

Kan ik een bestelling terugsturen?
Ja, maar meterwaren (band, lint, kant etc.) die speciaal voor u zijn afgeknipt kunnen niet geruild worden. Overige producten mag u tot 14 dagen na ontvangst retourneren.
Wilt u iets ruilen? Stuur ons dan altijd een mailtje. Meer informatie over retourneren vindt u hier.

Naar welke landen versturen jullie?
We versturen bestellingen naar Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Staat uw land er niet tussen? Neem dan even contact met ons op. In overleg kunnen we bestellingen ook naar andere Europese landen versturen.

Kan ik een BTW-vrije factuur ontvangen?
Bij een bestelling ontvangt u een BTW factuur met Nederlandse BTW. U kunt met deze factuur de BTW in uw eigen land terugvorderen. Als u een BTW-vrije factuur wilt ontvangen kan dat vanaf een minimaal order bedrag van  € 50,00 (exclusief verzendkosten). Stuur in dat geval een mail met uw BTW nummer en de wens voor een BTW-vrije factuur. Wacht met betalen tot u de BTW-vrije factuur van ons heeft ontvangen.

Mijn vraag staat er niet tussen. Hoe neem ik contact met jullie op?
Bij vragen mag u ons altijd mailen, we geven u dan zo snel mogelijk antwoord op uw vraag. Ons e-mailadres: info@seegers-fournituren.nl